Skip to Content

המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' במקום הראשון בסקר שביעות רצון המטופלים!

המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' במקום הראשון בשביעות רצון המטופלים! מעיני הישועה זכה בדירוג 85% בציון הכללי | מעיני הישועה: "בית החולים מושתת על ערכים של שירות ושימת המטופל במרכז"

סקר שביעות רצון מטופלים - בתי חולים בישראל

הפעם השלישית שמעיני הישועה מגיע למקום הראשון בשביעות רצון המטופלים בדו"חות של משרד הבריאות

 אנו גאים להמשיך כמסורת קבועה בשביעות רצון המטופלים במערך הבריאות בישראל. תוצאות הדו"ח משקפות את חזון בית החולים המושתת על ערכי שירות, כבוד האדם ושימת המטופל במרכז. אני מודה למטופלים על האמון שהם נותנים בנו ולצוות בית החולים שממשיך לתת את כולו למען טיפול מקצועי עם נשמה 
- שלמה רוטשילד,מנכל המרכז הרפואי מעיני הישועה

שביעות רצון רבה נרשמה במרכז הרפואי מעיני הישועה לאור פרסום דו"ח משרד הבריאות המציב את 'מעיני הישועה' במקום הראשון בישראל בשביעות רצון המטופלים.

מעיני הישועה זכה לציון הגבוה ביותר בדו"ח עם 85% שביעות רצון. זוהי הפעם השלישית שמעיני הישועה מגיע למקום הראשון בשביעות רצון המטופלים בדו"חות של משרד הבריאות.

הדו"ח מתבסס על נתוני מחקר עומק שביצע אגף השירות במשרד הבריאות, לבחינת חווית המטופל במחלקות אשפוז בבתי החולים הכלליים בישראל.

הסקר הינו חלק מתוכנית סקרי חווית מטופל לאומיים שעורך משרד הבריאות בשנים האחרונות.

אוכלוסיית הסקר כללה מטופלים מעל גיל 18 שהיו מאושפזים והשתתפו בו כ-11,000 מטופלים מ-26 בתי חולים.

בנוסף מעלה הדו"ח כי מעיני הישועה נמצא במקום בו הכי מעט מטופלים נאלצו לשהות במסדרון במסגרת ימי האשפוז, בשל עומס וחוסר מקום אשפוז בחדרים. רק 1% מבין החולים טופלו במסדרון, נתון הנמוך ביותר מכלל בתי החולים בישראל.

מנכ"ל המרכז הרפואי מעיני הישועה מר שלמה רוטשילד: "אנו גאים להמשיך כמסורת קבועה בשביעות רצון המטופלים במערך הבריאות בישראל. תוצאות הדו"ח משקפות את חזון בית החולים המושתת על ערכי שירות, כבוד האדם ושימת המטופל במרכז.

"אני מודה למטופלים על האמון שהם נותנים בנו ולצוות בית החולים שממשיך לתת את כולו למען טיפול מקצועי עם נשמה".

סקר שביעות רצון מטופלים - בתי חולים בישראל

 

חדשות מרכז נוספות

הנחיות שעת חירום למבקרי המרכז הרפואי

על מנת לצמצם את סכנת החשיפה, אנו חייבים למנוע באופן מלא ביקורי קרובים במחלקות ולצמצם מלווים במיון.בהוראת משה"ב, אנו מצמצמים מאד את הפעילות האמבולטורית במרפאות ובמכונים. קרא עוד >

מגדל לפרוסקופיה גניקולוגית חדיש נרכש ל'מעייני הישועה'

השיח היום בעולם הרפואה באזור גוש דן בקרב רופאים המטפלים בגידולים סרטניים עוסק במכשיר החדיש שרכשו ב'מעייני הישועה' * איך יכול המכשור, שהוא הראשון מסוגו בבתי החולים באזור המרכז לסייע בניתוחים מהירים ויעילים יותר? כל הפרטים קרא עוד >

מוקד סיוע להשגת התחייבויות – 'טופס 17' יסייע לציבור במימוש זכויותיו הרפואיות

שירות ציבורי קהילתי ב'מעיני הישועה' הורחב לתועלת המטופלים: מוקד סיוע להשגת התחייבויות – 'טופס 17' יסייע לציבור במימוש זכויותיו הרפואיות "השירות הורחב לאחר שהתברר כי אנשים רבים מאבדים את זכויותיהם בשל העדר מידע על זכותם הרפואית לפי חוק ביטוח בריאות ממלכתי" קרא עוד >

חזור למעלה