Skip to Content

חום אצל ילדים – חום גוף אצל ילדים

אמא יודעת הכי טוב איך נראה הילד תמיד ועליה להישמע לקול הפנימי שלה. לפעמים היא רואה וקולטת אם משהו לא בסדר הרבה יותר טוב מהרופא

2019 פברואר 19 / י"ד אדר א' ה' אלפים תשע"ט

אנו רואים מקרים קשים של זיהומים, חיידק טורף, דלקות קרום המח, קוצר נשימה קשה ועוד. על ההורים להיות ערניים כי מדובר בפיקוח נפש. פרופ' אלי סומך, מנהל אגף ילדים במעיני הישועה מסביר איך להתנהג במצבים של חום אצל ילדים.

חום אצל ילדים - חום גוף אצל ילדים

אשר מדובר ביילודים בני פחות מחודשיים, במצבים של חום או שאינם אוכלים טוב, יש לגשת למיון במהירות
- פרופ' אלי סומך,מנהל אגף הילדים במרכז הרפואי מעיני הישועה

"רוב המחלות אצל ילדים מלוות בחום." אומר פרופ' סומך. "מתי ידעו ההורים אם יש לרוץ למיון או לא? אם הילד עם חום ומצבו הכללי לא טוב, הוא אפאתי, מטושטש או סובל מהקאות מרובות, פריחה, שטפי דם קטנים, קוצר נשימה בולט, יש למהר ולבוא למיון ילדים ולא להמתין עם זה כלל.  גם במצבים של הקאות ושלשולים מרובים יש חשש מאיבוד נוזלים וחשוב לפנות מיד.

"אבל אם הילד עם חום ונראה טוב וחיוני אין צורך דחוף למהר, רק לעקוב אחריו. בכל מקרה אמא יודעת הכי טוב איך נראה הילד תמיד ועליה להישמע לקול הפנימי שלה. לפעמים היא רואה וקולטת אם משהו לא בסדר הרבה יותר טוב מהרופא.

"כאשר מדובר ביילודים בני פחות מחודשיים, במצבים של חום או שאינם אוכלים טוב, יש לגשת למיון במהירות. אנו רואים מקרים קשים של זיהומים, חיידק טורף, דלקות קרום המח, קוצר נשימה קשה ועוד. על ההורים להיות ערניים כי מדובר בפיקוח נפש"

 

 

מרפאות החוץ שלנו שודרגו בכל כך הרבה מומחים,
לכל גיל, לכל אחד וכמובן לכל המשפחה. לבריאות!
חזור למעלה