Skip to Content

השתלת קוצבים דו חדריים

"פתיחתו של מרכז הלב במעיני הישועה תבטיח לחולים טיפול מיטבי על ידי מומחי לב בכירים ובעלי ניסיון, בצד היתרון הניכר של הזמינות המיידית, היחס האישי והטיפול הצמוד. המרכז, שיעמוד בקשר מקצועי עם מרכז הלב בתל השומר, יעניק את המענה של כל שירותי הקרדיולוגיה המודרנית לקהילה ויוכל לשרת אוכלוסיות נוספות כולל חולים שיגיעו מערים אחרות".

2016 אוקטובר 19 / י"ז תשרי ה' אלפים תשע"ז

ד"ר אגרנט מוצא שני חוליים מרכזיים ברפואה המודרנית: "החולי הגדול של הרפואה המודרנית הוא העומס. החולי השני הוא שפע אפשרויות ההדמיה שנוצרו בשל ההתקדמות הטכנולוגית, ולעיתים נדמה שהן מחליפות את הצורך של הרופא לדבר עם החולה ולבדוק אותו. אני שייך לדור של רופאים שמאמין ששיחה עם החולה, שמיעת ההיסטוריה הרפואית שלו ובדיקה גופנית קפדנית הן הבסיס לאבחון נכון וטיפול מיטבי בבעיות הרפואיות של של המטופל".
מהם החידושים בתחום הקרדיו בשנים האחרונות שעליהם אתה מברך?
"בשנים האחרונות טכניקות הצנתור השתכללו כמו גם מגוון התומכים העומדים לרשותנו בעת הרחבת העורקים הכליליים. הצנתורים מבוצעים, ברוב המכריע, דרך היד מה שמאפשר התניידות מהירה לאחר הצנתור ושחרור הביתה בתוך שעות בודדות מסיום הצנתור בחלק גדול מהמצונתרים.

השתלת מסתם או תיקון מסתם בצנתור
" בתחום הקרדיולוגיה המבנית – קימת פריצת דרך במס' תחומים, למשל השתלת מסתם או תיקון מסתם בצנתור; סגירה של מעברים בין שני צידי הלב בצנתור או סגירה של האוזנית בפרוזדור השמאלי לצורך מניעת יצירת קרישי דם ומניעת אירועים מוחיים.

טיפול באמצעות גלי רדיו לצריבה והפסקה של הפרעות קצב מסוגים שונים
"בתחום הפרעות הקצב ניתן טיפול באמצעות גלי רדיו לצריבה והפסקה של הפרעות קצב מסוגים שונים", מוסיף ד"ר אגרנט ומונה חידושים נוספים בתחום טיפולים בבעיות לב.

השתלת קוצבים דו חדריים עם אלקטרודות משני צידי הלב
"השתלת קוצבים דו חדריים עם אלקטרודות משני צידי הלב על מנת לשפר את תפקוד הלב במקרים של אי ספיקת לב, השתלת קוצבים שמטפלים במצבים של דום לב, טיפולים תרופתיים באי ספיקת לה והשתלה של מכשירי עזר מלאכותיים כדי לענות על הצורך בעזרה ללב כושל בהעדר מקורות להשתלת לב".

מרפאות החוץ שלנו שודרגו בכל כך הרבה מומחים,
לכל גיל, לכל אחד וכמובן לכל המשפחה. לבריאות!
חזור למעלה