דף הבית / שאלות ותשובות / דימום עם הגלולות
היי , אני שלושה חודשים אחרי לידה ,
התחלתי לקחת גלולות פומניק חודש אחר הלידה , בנוסף מניקה ,
אני לוקחת כל יום בשעה הקבועה את הכדור
כבר פעמיים היו לי דימומים תוך כדי לקיחת הגלולות ,
גם באמצע החפיסה הראשונה ממש בהתחלה וגם עכשיו שהתחלתי חפיסה שנייה היה לי דימומים של שבועיים ברצף
אני שומרת טהרה ,
טבלתי וממש כמה ימים אחרי שוב רואה דימומים עם כאבי מחזור ,
ממה זה נובע ?
זה יכול להיות הריון ? אולי הגלולות לא מתאימות לי ?? אשמח לתשובה
ייתכנו דימומים קלים בתחילת השימוש כחלק מתקופת ההסתגלות אך כיון שאת מתארת כם כאבים המתלווים לדימום אני ממליצה לגשת להבדק

היי
אני משתמשת שנתיים בנובה רינג, אשר הביאה איתה נפיחות בחזה ובבטן. שוקלת לעשות הפסקה. למה לצפות מבחינת תופעות לוואי? האם הפסקת השימוש יוביל להורדת הנפיחות ?
אם זו הסיבה לנפיחות
היי אני 4 חודשים אחרי לידה משתמשת בנובהרינג
הכנסתי את הטבעת ב8/4 ואחרי שבוע וחצי התחיל לי כתמים הפרשה דמית שרק טבלתי לפני מס ימים האם להוציא שוב את הטבעת כדי לקבל ווסת ? גם מבחינה הלכתית או לנסות להכניס חדשה? תודה רבה
לא כתבת האם את מניקה, אני מקווה שלא נתנו לך נובה רינג תחת הנקה.
אין צורך להוציא את הטבעת בשלב זה, אינני פוסקת הלכה