דף הבית / שאלות ותשובות / הפסקתי פרימולטנור ויש לי רק כתמים פה ושם
היי, לקחתי פרימולטנור במשך חודש
הפסקתי לפני ארבעה ימים ובד״כ מגיע לי מחזור אחרי יומיים, שלוש מההפסקה,
וכרגע יש לי מיום אחרי שהפסקתי יש לי דימומים קלים פה ושם בא והולך, אבל לא שטף רגיל…
מה זה אומר?
האם יכול להיות הריון?
או פשוט לחכות וזה יבוא?
המתיני מספר ימים
שלום,
אני משתמשת בכדורי סיזוניק.
האם במקרה של שכחת כדור, והיזכרות רק בזמן נטילת הכדור הבא יש ליטול שני כדורים יחד?
בנוסף לכך, לעיתים אני סובלת מדימום קל אך ארוך בזמן (שבועיים ויותר). עפ"י ההוראות של התרופה עלי להמשיך לקחת אותה כסדר, אך מעולם לא הצלחתי להתנקות אלא כאשר קיבלתי מחזור לאחר נטילת הכדורים הצהובים. כאישה דתית מצב זה מייתר לחלוטין את לקיחת התרופה. האם אכן זה נכון להפסיק את מחזור הגלולות ולהתחיל מחזור חדש? או שיש פתרון אחר.
תודה מאוד.
אם שכחת לקחת כדור, יש ליטול 2 כדורים למחרת.
לגבי השאלה על הדימום אענה, כי כאשר הווסת/דימום מגיע, יש להפסיק לשבוע ולאחר מכן להמשיך בדיוק במקום שעצרת.
בברכה !