Skip to Content

לא מקבלת מחזור- איחור במחזור

2017 מאי 14 / י"ח אייר ה' אלפים תשע"ז

שאלה

היי,
רציתי לדעת מה החשיבות של קבלת מחזור?
מעולם לא היה לי מחזור סדיר, אני בת 21. לקחתי גלולות לתקופה ואז היה לי סדיר עם גלולות. הפסקתי לפני שנה ומאז קיבלתי מחזור אחד לפני 10 חודשים.
מה יכולה להיות הבעיה?
תודה מראש

תשובה

מחזורים לא סדירים לרוב מרמזים על בעיה הורמונלית של חוסר ביוץ ולרוב ניתן לתיקון פני לרופא נשים מטפל. חשיבות הביוץ הינה כשרוצים הריון.
ממליצה על קביעת תור במרפאת נשים במרכז הרפואי או לרופא נשים מטפל באיזורך.

רפואה שלמה !

יש לזכור כי ייעוץ בהתכתבות מבלי לבדוק את המטופל מתייחס תמיד למקרה ממוצע. אסור לעשות שינויים בטיפול מבלי להיוועץ ברופא המטפל. הפנייה לאתר אינה מהווה תחליף לייעוץ רפואי מיידי בעת הצורך. צוות הרופאים המומחים והמקצוענים שלנו במרפאות החוץ והמכונים פועלים בזמינות תורים גבוהה במיוחד!

מרפאות החוץ שלנו שודרגו בכל כך הרבה מומחים,
לכל גיל, לכל אחד וכמובן לכל המשפחה. לבריאות!

מרפאת גפן – מרפאת פריון

מרפאת גפן מתמחה בבירור וטיפול בבעיות פריון בנשים וגברים, וכן בבעיות הורמונליות בתחום המחזור, וסת, רזרבה שחלתית וגיל המעבר. חזון המרפאה הינו מתן שירות מקצועי ומקיף לכל מטופלת ומטופל ומתן מענה רחב כולל שירותים שונים שהינם נגישים במקום אחד – בבית חולים מעייני הישועה.

קומה
1
חניה

לנוחיותכם, מגרש חניה במתחם בית החולים בכל שעות היממה.

שעות פעילות המזכירות
בין 9:00 – 14:00

מקום אחד לכל קשת הפעולות הכירורגיות כולל ניתוחים פתוחים, וגינאליים ולפרוסקופיים

מחלקת נשים

צוות המחלקה רגיש לצינעת הפרט ומבין את הצורך לשמור על דיסקרטיות מלאה בכל הקשור לטיפול בנשים. אנחנו מקווים שלא תצטרכי אותנו, אבל במידה שכן, אצלנו תקבלי את הטיפול הרפואי המיטבי במסגרת שהולמת את אורח חייך.

קומה
0
מידע למבקר
חניה

חניה במתחם בית החולים בכל שעות היממה.

חזור למעלה