Skip to Content

אקסטזי תופעות לוואי – לא שווה הנאה של כמה שעות לסבל הזה !

לא שווה הנאה של כמה שעות לסבל הזה !

2016 נובמבר 9 / ח' חשון ה' אלפים תשע"ז

שאלה

שלום וברכה.
הנני בן 36 ולפני מספר ימים ושתיתי חומר מסוג mdma
בכמות של 2 גר'. כמובן שאני לא יכול לפנות לרופא.
אבל מאז אני מרגיש סחרחורת וכמו נפילת מתח בגוף כל כמה דקות. בנוסף כל כמה דקות אני מרגיש כמו זרמים בלשון ובשפתיים. אישתי גם אומרת שאני קופץ ומרעיד את הרגליים מתוך שינה.
בבקשה ממכם צריך עזרה דחוף. איזה בדיקות אני יכול לעשות ?
לא שווה הנאה של כמה שעות לסבל הזה !

תשובה

תופעות הלוואי שאתה מתאר הן התופעות המאוחרות לאחר שימוש באקסטזי ומבטאות חרדה מתגברת . ניתן להקל עליך על ידי מתן תרופה כמו ווליום למשל אבל לשם כך עליך לפנות לרופא . כמובן שלא תחזור על המעשה לאור מה שקרה .

יש לזכור כי ייעוץ בהתכתבות מבלי לבדוק את המטופל מתייחס תמיד למקרה ממוצע. אסור לעשות שינויים בטיפול מבלי להיוועץ ברופא המטפל.

מרפאות החוץ שלנו שודרגו בכל כך הרבה מומחים
לכל גיל, לכל אחד וכמובן לכל המשפחה. לבריאות.
אבחנה נכונה וטיפול תרופתי במידת הצורך ע"י טובי המומחים בנוירולוגיה.

מרפאה נוירולוגית

היחידה הנוירולוגית עוסקת במגוון רחב של בעיות נוירולוגית של הילד והמבוגר וכן מבצעת מגוון בדיקות עזר בתחום זה. ...

קומה
1
חניה

לנוחיותכם, מגרש לחניה במתחם בית החולים בכל שעות היממה.

חזור למעלה