דף הבית / שאלות ותשובות / Norethindrone-noriday
אני בהנקה מלאה, ונוטלת גלולות נורידי, וכעת אני רוצה לעבור
Norethindrone, האם זה עלול לגרום לדימום?
מדובר באותו חומר
שלום,
לקחתי פרימולוט נור במשך 6 שבועות, מיום לאחר הביוץ , ביום השלישי אחרי שהפסקתי לקחת את הכדור הגיע דימום "מוזר", התחיל בהפרשות חומות ודמיות, עוד יום אחד דימום די חלש ועוד כמה ימים של הפרשות דמיות שנראו רק בניגוב. השאלה שלי היא אם זה מהלך תקין? האם זה שהתחלתי את הטיפול למחרת ביוץ גרם לדימום חלש?.
אשמח לקבל תשובה מהירה כי אני די לחוצה שמשהו אינו תקין במערכת.
תודה.
ככל הנראה הסיפור של דימום לא רגיל לאחר נטילת פרימולוט נור אינו חריג ותגובת המערכת תקינה יש להמתין עד הופעת מחזור הבא וברוב המקרים דברים מסתדרים במידה ולא יש לפנות לרופא.
שלום וברכה
אני נוטלת גלולות יאז כבר כמה חודשים עשיתי הפסקה לפני קצת יותר מחודש וחזרתי לקחת ביום השלישי של המחזור ומשכתי כרגיל ונטלתי בזמן
מיד אחרי הטבילה הופיעו הפרשות ריריות כהות למרות שהייתי שבוע נקייה לחלוטין
המשכתי לקחת את הגלולות כרגיל וההפרשות חזרו להיות תקינות
עכשיו שוב התחיל למרות שלקחתי את הגלולות ובזמן
האם אני צריכה לעשות הפסקה עם הגלולות? ואם כן לכמה זמן? והאם שוב צריך ריחוק מבחינה הלכתית?
יש לקחת גלולות ביום הראשון לווסת, בזמן אחר הן עלולות לגרום להכתמות.
אינני פוסקת הלכה, יש לשאול רב