Skip to Content

ריטלין תופעות לוואי אצל בנים – יש קשר לכאבים בגוף?

2017 אוגוסט 30 / ח' אלול ה' אלפים תשע"ז

שאלה

פרופ' שלום.
לפני כחצי שנה בני בן ה-12,אובחן כבעל בעיית קשב והוחל מתן ריטלין 20מג.הכדור לא ממש עזר והמינון הועלה ל-30.במהלך תקופה זו,בני התלונן מדי פעם עם יקיצתו שהגוף כואב לו כולל הבטן. הוא המשיך בתרופה למרות התלונות.כרגע היה בחופש חודש מהכדור.בשבוע שעבר הוא חזר ללמוד ואת הכדור נתתי לו מהיום הראשון ללימודים. הבוקר שוב התעורר עם כאבים בכל הגוף לטענתו ולאחר מספר שעות חלף.האם יש קשר בין הכדור לתלונות?אציין שעבר אק"ג למתן התרופב והכל תקין ב"ה.אציין שהיות ויום הלימודים שלו השנה עד 17:15 הרופא נתן לו קונצרטה.

תשובה

אין ספק שמהתיאור שאת מתארת הן תופעות לוואי של התרופה . יש לשקול מחדש את האבחנה לפני שניתן להציע טיפול . נוכל לעשות זאת במרפאתנו.

יש לזכור כי ייעוץ בהתכתבות מבלי לבדוק את המטופל מתייחס תמיד למקרה ממוצע. אסור לעשות שינויים בטיפול מבלי להיוועץ ברופא המטפל. צוות הרופאים המומחים והמקצוענים שלנו במרפאות החוץ והמכונים פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות בזמינות תורים גבוהה במיוחד. אתם יכולים להיות רגועים, אנו עושים הכל לבטיחותכם ולבריאותכם! אמצעי הגנה למטופלים ולצוות הרפואי, שמירת מרחק מבוקרת בחדרי ההמתנה, מרווחי זמן בין התורים למניעת עומס ממתינים והפרדה מוחלטת בין המרכז הרפואי למחלקת הקורונה.

אל תזניחו את הבריאות שלכם - גם בתקופת הקורונה
אתם יכולים להיות רגועים, אנו עושים הכל לבטיחותכם ולבריאותכם!
אבחנה נכונה וטיפול תרופתי במידת הצורך ע"י טובי המומחים בנוירולוגיה.

מרפאה נוירולוגית

היחידה הנוירולוגית עוסקת במגוון רחב של בעיות נוירולוגית של הילד והמבוגר וכן מבצעת מגוון בדיקות עזר בתחום זה. ...

קומה
1
חניה

לנוחיותכם, מגרש לחניה במתחם בית החולים בכל שעות היממה.

חזור למעלה