מרכז סיוע לציבור למימוש הזכאות עפ”י חוק בריאות ממלכתי וחוק זכויות החולה
ביקשתם טופס 17 עבור שירות רפואי הניתן ב’מעיני הישועה’ ובקשתכם נדחתה?
פנו למוקד הסיוע ונשמח לעזור לכם לממש את זכויותיכם!
המוקד מאויש בידי צוות מקצועי מנוסה, הבקי בכל זכויות המטופלים ובהליכי הבירוקרטיה השונים, המוכרים לא פעם למבקשים לעבור הליכים רפואיים בבתי החולים השונים.
למוקד ניתן לפנות באמצעות טלפון, פקס ודואר אלקטרוני, כמו גם בהגעה פיזית למשרדי המוקד שבמרכז הרפואי מעיני הישועה.
יצוין כי המרכז הרפואי מעיני הישועה הינו מרכז רפואי ציבורי בעל הסכמים עם כל קופות החולים הנותן שירות רפואי לחברי כל קופות החולים מכל רחבי הארץ. הטיפול ניתן בהצגת התחייבות – טופס 17 וללא תשלום נוסף.
מוקד הסיוע לרשותכם – מלאו את הטופס ושלח/י
צוות הסיוע יחזור אליך ישירות לאימייל או לטלפון
חבר בקופת החולים זכאי לבחור נותן שירותים עבור עצמו ועבור ילדו הרשום בה מבין נותני השירותים של הקופה או מטעמה
חוק ביטוח בריאות ממלכתי מקנה למטופלים את הזכות לבחור את המקום המועדף עליהם או עבור ילדיהם לצורך קבלת טיפול רפואי. "חבר בקופת החולים זכאי לבחור נותן שירותים עבור עצמו ועבור ילדו הרשום בה מבין נותני השירותים של הקופה או מטעמה".
זכות זו עומדת לכל אזרח גם בעת הצורך לפנות לחדר מיון על דעת עצמו. במידה והמטופל אושפז התשלום עבור חדר מיון יהיה על חשבון קופת החולים. במקרה ולא אושפז ישנם מקרי פטור מתשלום. רשימת מקרי הפטור מופיעה בפרסומי משרד הבריאות ובמוקדי קופות החולים.
"חשוב לדעת כי גם אם ניתנה לכם הפניה המיועדת לחדר מיון בבית חולים אחר ניתן לפנות עם הפניה זו לחדר מיון במרכז הרפואי 'מעיני הישועה'. כמו כן, על פי חוק, רשאי כל מטופל המפונה לבית החולים ע"י מד"א, לבחור את בית החולים אליו יפונה".
הזכות שלנו לסייע להתחייבות שלכם
טלפון: 03-5775473